Skip links

Klachtenregeling SGGZ Harmony

Medewerkers van SGGZ Harmony doen hun uiterste best om goede zorg te bieden aan haar cliënten, maar het kan natuurlijk voorkomen dat u vragen heeft of dat u ontevreden bent over de dienstverlening. Een klacht kan bijvoorbeeld betrekking hebben op het gedrag en/of uitlatingen van een medewerker [en op het gedrag en/of uitlatingen van een derde die in opdracht van SGGZ Harmony diensten heeft geleverd.

Een klacht kan worden ingediend door de cliënt zelf, maar ook door een vertegenwoordiger van de cliënt. Klachten worden zeer serieus genomen en vertrouwelijk behandeld.

Interne klachtenregeling

Wanneer u een klacht of vraag heeft kunt u eerst gebruik maken van de interne klachtenregeling van SGGZ Harmony. Download hier

U kunt uw klacht rechtstreeks indienen door het invullen van het onderstaande ‘Klachten formulier’:

    Externe Klachtenregeling

    Wanneer u er samen met uw begeleider/behandelaar niet uitkomt, kunt u gebruik maken van de externe klachtenregeling. U bent echter niet verplicht om gebruik te maken van de interne klachtenregeling en kunt ervoor kiezen om direct gebruik te maken van de externe klachtenregeling van SGGZ Harmony. U kunt contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van ‘Erisietsmisgegaan’. Dit kunt u doen via de volgende procedure: U gaat naar de website van ‘Erisietsmisgegaan’. Onderaan de pagina kunt u dan uw klacht melden.

    -->